#03 CROSSRADIO 2.0: Klubski maraton 2020 / Brainswitch / Друга приказна / Chilli Jazz Festival

CrossRadio 2.0 u svom trećem izdanju donosi:

▶ LJUBLJANA: Radio Študent 89,3 MHz​ letos praznuje novo okroglo obletnico Klubskega Maratona, ki že dve desetletji mladim bendom vseh žanrov nudi prvo stopnico in izhodišče za prodor novih glasbenih sil na slovensko alternativno glasbeno sceno. Prispevek so pripravili Marijana Kuljanac, Andrej Pervanje in Luka Seliškar.

▶ MOSTAR: Psihodelični post metalci Brainswitch djeluju od 2010. godine. Nakon debitantskog izdanja ‘And the World Will Sleep’ iz 2015. godine kojeg je objavio Nocturne Media, na scenu se vraćaju tik pred izbijanje pandemije uspješnim konceptualnim nasljednikom, još uvijek aktualnim albumom ‘Sun Worship Kingdom’ koji je izdao Geenger Records. O konceptu iza novog sunčanog materijala, muzičkim utjecajima, okolnostima muziciranja i rada u karantinu razgovaramo s idejnim pokretačem i glavnim autorom u bendu, gitaristom Goranom Tirom. Prilog je pripremio Boris Filipić.

▶ SKOPJE: Радио репортажa од последниот ден на “Друга приказна” – регионален книжевен фестивал посветен на малите фикции, (05.09.2020, МКЦ, Скопје), во организација на издавачката куќа Темплум. Подготвил Ѓорѓи Јаневски.

▶ MURSKA SOBOTA: U trećem kros radio prilogu iz Murske Sobote govorimo o Chilli Jazz Festivalu koji se po 48. put organizovao u gradiću Hajligenkrojz na tromeđi Austrije, Mađarske i Slovenije a koji organizuje Udo Preis koji nam je u prvom dijelu ovog priloga predstavio festival, objasnio nam svoje viđenja statusa umjetnika i uopšte umjetnosti u novonastaloj korona situaciji te predstavio još neke projekte koje organizuje u Sloveniji. A sve to uz muziku impro benda 1724 u kojem svira njegov sin Emil Gros. U drugom dijelu priloga govorim sa kontrabasistom Borisom Janjetom koji je nastupio na ovom festivalu. Boris Janje je Zagrepčanin koji živi u Sloveniji i bavi se muzikom a koji nam je pričao o svojim projektima, o tome kako je biti muzičar na koncertu improvizovane muzike te o još nekim interesantnim temama. A sve to uz muziku sa albuma sastava Jars koji je Boris Janje snimio u saradnji sa Henri Marićem i Stefanom Đustom te uz kišu koja nas je prala tokom intervjua. Prilog je pripremio Dragan Vuković.

🎹 Muzika: LELEE, Billy Clubs, SPIRAL MIND / Brainswitch / 1724, Jars

🎙 Domaćin ove sedmice je Dragan Vuković

Poslušaj: